Факультет фізичної культури

Роль академічної доброчесності у створенні якісного освітнього середовища

На факультеті фізичної культури відбувся семінар «Роль академічної доброчесності у створенні якісного освітнього середовища». 

Захід організував доцент кафедри фізичної реабілітації та медико-біологічних основ фізичного виховання, член Комісії з питань академічної доброчесності Вадим Зданюк.

Вадим Володимирович чітко окреслив цілі та завдання семінару, звернув увагу на необхідность поглиблення розуміння важливості академічної доброчесності в освітньому процесі, обговорення сучасних підходів до її забезпечення та розгляд конкретних прикладів.

Студенти мали можливість прослухати доповідь керівника відділу моніторингу якості підготовки фахівців та підвищення їх кваліфікації, доктора філософії в галузі історії, старшого викладача кафедри всесвітньої історії Діани Яблонської з теми «Академічна доброчесність в освітньо-науковому процесі К-ПНУ». Пані Діана більш детально розкрила теоретичні основи академічної доброчесності, наголосила на досвіді університету  в забезпеченні академічної доброчесності, а також вказала на проблемні питання та шляхи їх вирішення.

Зустріч продовжила директор бібліотеки, кандидат історичних наук Людмила Климчук із доповіддю «Академічна доброчесність: роль бібліотеки». Вона акцентувала на аспектах інформаційної підтримки з поширення правил академічної доброчесності, а також організації та проведенні кампаній щодо запобігання проявів недоброчесних практик.

Підсумковим був виступ керівника центру інформаційних технологій, асистента кафедри компʼютерних наук Віти Романюк з теми «Технічні особливості перевірки наукових робіт на наявність запозичень». Пані Віта описала сучасні інструменти для виявлення плагіату, їх переваги та недоліки, а також надала практичні рекомендації щодо уникнення плагіату.

Після виступів усіх спікерів учасники обговорили питання, які виникли під час семінару, обмінялися думками й поглядами щодо теми заходу.

Здобувачі вищої освіти вдосконалили свої знання щодо розуміння основних принципів і понять академічної доброчесності впродовж освітнього процесу, ознайомилися з основними правилами та формами відповідальності за можливі порушення.

Вадим Зданюк,
доцент кафедри фізичної реабілітації та
медико-біологічних основ фізичного виховання,
член Комісії з питань академічної доброчесності

Роль академічної доброчесності у створенні якісного освітнього середовища
Прокрутка вгору