Сьогодні своїм цінним досвідом ділиться:
Аліна Боднар, заступник декана з навчальної роботи та забезпечення якості вищої освіти:
“Необхідність реалізації освітнього процесу під час карантину призвела до мобілізації аналітичних, організаційних, творчих, комунікаційних та інших здібностей.
Різноманітні дистанційні ресурси дають можливість ефективно реалізовувати викладання навчальних дисциплін за умов карантину.
Надзвичайно цікаво відбуваються навчальні заняття з практичних дисциплін, зокрема з фітнесу. Крім звичних семінарських завдань, тестів та презентацій, здобувачі вищої освіти виконують різноманітні практичні завдання, як-от: оцінюють рівень фізичної підготовленості (не тільки свій, а й батьків, друзів); створюють комплекси вправ та програми оздоровчих тренувань із фітнесу в домашніх у мовах і на свіжому повітрі; розробляють методичні рекомендації щодо оздоровчих тренувань для різних вікових категорій населення.
Приємно констатувати, що деякі студенти ведуть свої блоги в соціальних мережах, де розповідають про фізичні навантаження, демонструють комплекси вправ, проводять фітнес-марафони та дають рекомендації щодо раціонального харчування.
Позитивні сторони дистанційного навчання:
- можливість гнучкої організації навчальних занять;
- зручність можливості обліку та перевірки завдань;
- можливість організовувати навчання з мобільних додатків.
Недоліки дистанційного навчання:
- відсутність доступу до інтернету в деяких населених пунктах;
- технічні проблеми з підвантаженням фото та відеофайлів; Найбільшою проблемою є відсутність живого спілкування зі студентами, особливо під час занять із фітнесу. Адже емоційний фон, що з’являється під час заняття, створює неймовірну мотивацію до самовдосконалення та позитивний мікроклімат у колективі.”